Strona główna -

Paczkomaty

1. O Paczkomatach.

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki przez Sklep, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę do Sklepu.
Komunikacja z Wami odbywa się wyłącznie za pośrednictwem SMS i e-mail bez konieczności doręczania awizo.
Deklarowany termin dostarczenia zamówienia do Paczkomatu od momentu nadania to 2 dni!!
Odbiór zamówień w Paczkomatach jest całkowicie bezpieczny. Są one monitorowane systemem kamer. Obecnie sieć Paczkomatów liczy około 450 maszyn w całym kraju, docelowo 800. Większość z Was będzie mogła bez problemu wybrać Paczkomat w bezpośredniej bliskości swojego miejsca zamieszkania lub pracy.

2. Jak składać zamówienia.

W trakcie składania zamówienia należy wybrać Paczkomatu InPost do którego zostanie wysłana przesyłka. Za wysyłkę możesz zapłacić kartą kredytową lub przelewem on-line. Po przygotowaniu zamówienia i jego wysłaniu do Paczkomatu otrzymasz SMS i e-mail z kodem odbioru.
Po złożeniu zamówienia możesz monitorować drogę Twojej paczki bezpośrednio na stornie Paczkomatów In Post lub w swoim zamówieniu klikając link śledzenia:

http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html

Możesz również kliknąć bezpośrednio w ikonę Paczkomatów na naszej stronie głównej. Zostaniesz przeniesiony na stronę Paczkomatów. Po wysłaniu zamówienia przez nasz Sklep otrzymasz mailem numer zamówienia.

3. Jak odbierać paczki.

Aby odebrać przesyłkę należy udać się do Paczkomatu wybranego w trakcie składania zamówienia i wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru. Skrytka w której jest przesyłka otworzy się.
Na odebranie paczki masz 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost.

W razie kłopotów z odbiorem zamówienia skontaktuj się z Infolinią Paczkomatów pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) i 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

Oczywiście dzwoniąc do Sklepu pomożemy Ci w razie kłopotów.

4. Najczęstsze pytania.

  • Wybór Paczkomatu
Po złożeniu zamówienia i wyborze wysyłki do Paczkomatu pojawi się rozwijana lista, z której należy wybrać Paczkomat w którym chcesz odebrać zamówienia. System domyślnie podpowie 3 najbliższe Paczkomaty wybrane na podstawie kodu pocztowego podanego przy rejestracji/składaniu zamówienia w Sklepie.

  • Płatność
Za złożone zamówienia możesz zapłacić przelewem lub kartą kredytową bezpośrednio w trakcie składania zamówienia. Płatność za pobraniem jest chwilowo niedostępna,

  • Powiadomienie o wysyłce
Po przygotowaniu zamówienia i jego wysyłce do Paczkomatu otrzymasz z naszego Sklepu powiadomienie –e-mailem wraz z numerem zamówienia,
  • Dostarczenie do Paczkomatu
Po dostarczeniu do Paczkomatu zamówienie otrzymasz powiadomienie SMS oraz e-mail, z kodem odbioru na telefon komórkowy podany przy składaniu zamówienia

  • Odbiór zamówienia
Na odebranie zamówienia masz 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz przypomnienie o konieczności odbioru. Po 3 dniach zamówienie zostanie przesłane do najbliższego oddziału In Post. UWAGA: może to być w znacznej odległości od wybranego Paczkomatu.

  • Skrytka nie otwiera się
Problem z otwarciem się skrytki może wynikać z błędnego wpisania kodu otrzymanego SMS-em. Należy sprawdzić poprawność wpisanego kodu lub ponownie wpisać uważnie kod.

  • Nie otrzymanie zamówienia - reklamacje:
W przypadku otrzymania informacji o wysłaniu zamówienia przez Sklep i nie otrzymaniu kodu SMS, prosimy o bezpośredni kontakt ze Sklepem. Przyczyną nieotrzymania SMS-a może być błędnie podany numer telefonu komórkowego

Proces zamówień w Paczkomatach:
"Paczkomaty"
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz koszyk
Wybierz język:
Wybierz walutę:

Dekor House


ul. Góralska 13 lok. 2
80-292 Gdańsk
Email: sklep@dekorhouse.pl
NIP: 727-120-57-98
Sklep stacjonarny czynny:
Poniedziałek-Piątek: 10-18
Sobota: 10-14
Telefon do Sklepu: 516-424-895
Właściciel
Anna Madej: 509-853-837
Wszelkie prawa zastrzeżone
      2008 / 2017 - dekorhouse.pl