Strona główna -

FAQ - pytania i odpowiedzi

FAQ - pytania i odpowiedzi

1. Rejestracja w sklepie
Złożenie zamówienia w Sklepie jest możliwe po zarejestrowaniu się lub wybraniu opcji "Zamówienie bez rejestracji" (pkt. 2). Rejestrując się w Sklepie klient musi podać wszystkie dane w formularzu oznaczone "*". Dane są przechowywane i zabezpieczone w bazie Sklepu. Rejestrując się Klient otrzymuje potwierdzenie na swojego maila, który został podany do rejestracji w Sklepie.
Dzięki zarejestrowaniu się Klient ma możliwość powrotu do Sklepu po ponownym zalogowaniu się. Dzięki rejestracji zyskuje dostęp do:
  • historii zamówień,
  • dokonywania zmian na swoim koncie (e-mail, hasło, dane do wysyłki, dane do faktury, itp)
  • śledzenie zamówienie (wysyłka pocztą lub kurierem) w trakcie realizacji zamówienia,
  • otrzymywania informacji o nowościach, promocjach, itp.
  • otrzymywania newslettera
2. Zamawianie bez rejestracji
Zamówienie bez rejestracji polega na jednorazowym dokonaniu zakupów. Klient nie ma dostępu do opcji z pkt. 1. W formularzu zamówienia podaje jedynie niezbędne dane do wysyłki i potwierdzenia zamówienie (faktura/paragon),

3. Problemy z rejestracją
Po dokonaniu rejestracji (założenia konta) Klient jest informowany o tym fakcie w postaci maila potwierdzającego, który jest wysyłany na adres (e-mail) podany przy rejestracji.

4. Zapomniane hasło do logowania
W przypadku zapomnienia lub utraty hasła wystarczy podać przy rejestracji swój e-mail i "kliknąć" - przypomnij hasło. Nowe hasło (tymczasowe) zostanie wysłane na podany e-mail.

5. Proces zamawiania
W procesie zamawiania Klient dodaje produkty do koszyka. Zmianę ilości można dokonać za pomocą strzałek umieszczonych po obu stronach okienka z ilością zamawianych produktów. W koszyku można również każdorazowo zmienić ilość produktów poprzez aktualizację (ptaszek) lub usunąć (krzyżyk). Oba przyciski wyświetlają podpowiedź. Suma wszystkich zamówionych produktów (kwota) wyświetla się na Stronie Głównej w koszyku (prawy górny róg). UWAGA: koszyk po opuszczeniu Sklepu (wylogowaniu się) jest kasowany, chyba że zostanie zachowany po kliknięciu przycisku "ZACHOWAJ KOSZYK"

6. Ilości magazynowe

W trakcie zamawiania produktów system przyjmuje zamówienie na taką ilość jaka jest obecnie dostępna na magazynie. Jeśli zostanie wpisana zbyt duża ilość produktu system automatycznie poda maksymalną dostępną ilość. W przypadku zmiany ilości już w koszyku, jeśli ilość zostanie przekroczona pojawi się komunikat informujący o tym fakcie.
Produkty, których nie ma w chwili obecnej na magazynie nie posiadają ceny, wyświetla się komunikat "chwilowo niedostępne"

7. Koszyk produktów
W koszyku Klient ma możliwość dodania/zmiany/usunięcie produktów. UWAGA: koszyk po opuszczeniu Sklepu (wylogowaniu się) jest kasowany. W koszyku również dokonuje kolejnych etapów zamówienia (wybór sposobu dostarczenia zamówienia, sposób płatności, dokument potwierdzający zakup). W koszyku podane są WSZYSTKIE koszty zamówienia.

8. Sposób wysyłki
Klient wybiera sposób wysyłki (dostawy) z dostępnych opcji. Od sposobu wysyłki zależy jej koszt i czas dostawy.
Wysyłka poza granice Polski możliwa jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej po określeniu kosztów przesyłki dopiero po jej przygotowaniu. Przykładowe koszty wysyłki podane są w zakładce - Koszty Wysyłki.

9. Płatność za zamówienie
Klient ma do dyspozycji kilka opcji płatności:
  • przelew,
  • odbiór osobisty w sklepie przy ul. Góralskiej 13 w Gdańsku,
  • system transakcyjny on-line PayU (zintegrowany z większością banków w Polsce oraz kartami kredytowymi)
  • system transakcyjny PayPal - możliwość przesłania pieniędzy z dowolnego miejsca na Świecie i w dowolnej walucie).
Wybór sposobu płatności wpływa na koszty przesyłki. Dla pobrań doliczana jest kwota dodatkowa (inna dla Poczty Polskiej, inna dla firm Kurierskich). Wszystkie koszty podane są bezpośrednio w koszyku

10. Potwierdzenie zamówienia.
Każdorazowo, po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje ZAWSZE mailem potwierdzenie. O każdym kolejnym etapie, tj. przygotowanie, wysyłka, uzupełnienie danych do wysyłki lub anulowanie zamówienia, Klient informowany jest również mailem.

11. Potwierdzenie zamówienia - systemy PayU i Pay Pal.
Przy korzystaniu z tych systemów płatności Klient musi dysponować środkami pieniężnymi na swoim koncie. Również i w przypadku takich zamówień ZAWSZE Klient otrzymuje potwierdzenie mailem. UWAGA: koniecznie prosimy sprawdzić otrzymanie maila, ponieważ zdarza się, że środki nie przechodzą na konto Sklepu, wtedy Klient nie otrzyma maila potwierdzającego.

12. Wysyłka zamówienia.
Zamówienie jest wysyłane niezwłocznie, tj. 2-3 dni po potwierdzeniu zamówienia mailem. W przypadku zamówień z opcją płatności przelewem, najpóźniej w dniu następnym po otrzymaniu przelewu. Istnieje możliwość szybszej wysyłki zamówienia w przypadku otrzymania potwierdzenia wpłaty w formie elektronicznej.
Przesyłki z opcją "odbiór osobisty" są do odbioru najwcześniej w dniu następnym po godz. 13-tej, ale zawsze dopiero po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

13. Śledzenie zamówienia
Po wysyłce zamówienia Klient każdorazowo otrzymuje mailem numer przesyłki. Drogę paczki można sprawdzić bądź bezpośrednio ze strony głównej naszego Sklepu - "banery - śledzenie paczki", zarówno Poczta Polska, jak i firma Kurierska lub za pomocą linku dostępnego w historii zamówienia. Numer przesyłki widnieje również w historii zamówienia.

14. Opinie
Każdorazowo po wysłanym zamówieniu uprzejmie prosimy o napisaniu Państwa opinii na temat przesyłki, oferty i obsługi. Opinie są dobrowolne i zamieszczane są w portalu Sklepy24. Może się zdarzyć, iż mail otrzymacie Państwo wcześniej niż przesyłkę..... Proszę nam wybaczyć, ale najczęściej zdarza się to gdy Poczta Polska zbyt wolno realizuje usługę....

15. Anulowanie zamówienia

Zgodnie z Regulaminem Sklepu, w przypadku nie dokonania wpłaty w terminie 7 dni od złożenia zamówienia (i przyjęcia przez Sklep) lub nie odebrania, zamówienie zostaje anulowane. O tym fakcie informujemy mailem. Oczywiście jeśli z jakichś przyczyn ten termin chcecie Państwo wydłużyć - prosimy o mail lub/i telefon. Zawsze z przyjemnością odłożymy takie zamówieni.

16. Reklamacje i zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie Usług świadczonych na odległość drogą elektroniczną" przysługuje Państwu możliwość zwrotu zamówionego towaru lub jego reklamowanie. Procedura opisana jest w Zakładce - Zwroty i Reklamacje.

17. Pomoc w realizacji zamówienia.
Jeśli macie Państwo techniczny kłopot ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt z Administratorem - Robert - 512-594-874 (również kontakt w jęz. angielskim).

18. Pomoc w wyborze produktów i ich dostępność.
Jeśli zaś chcecie zapytać o dostępność produktów w Sklepie, prosimy o kontakt na numer Sklepu 797-597-408. Pod tym numerem uzyskacie Państwo również informacje o dostępnych terminach Szkoleń.
Jeśli chcecie zaś zasięgnąć porady się w sprawie zamawianych produktów, Szefowa zawsze udzieli takiej informacji pod numerem 509-853-837.
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz koszyk
Wybierz język:
Wybierz walutę:

Dekor House


ul. Góralska 13 lok. 2
80-292 Gdańsk
Email: sklep@dekorhouse.pl
NIP: 727-120-57-98
Sklep stacjonarny czynny:
Poniedziałek-Piątek: 10-18
Sobota: 10-14
Telefon do Sklepu: 516-424-895
Właściciel
Anna Madej: 509-853-837
Wszelkie prawa zastrzeżone
      2008 / 2017 - dekorhouse.pl